مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 10:322022-07-18اجتماعي

دروازه عتبات| پیش بینی تردد 80 درصدی زائران از مرز مهران در اربعین


پیش بینی می شود بیش از 80 درصد تردد زوار در اربعین پیش رو از طریق مرز مهران صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز سعید هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام در حاشیه بازدید از زیر ساخت های مسیر اربعین در شهرستان سیروان و چرداول که با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) و جمعی از اعضای کمیته زیر ساخت اربعین صورت گرفت گفت: امسال اربعین دشواری را پیش رو داریم که برای سربلند بیرون آمدن از این آزمون باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از 80 درصد تردد زوار در اربعین پیش رو از طریق مرز مهران صورت گیرد افزود: گرمای طاقت فرسا، هجوم ریزگردها و حجم انبوه زائرین را از چالش های پیش روی مدیریت اربعین است و اماکن مذهبی، آموزشی و ورزشی در اولویت اسکان زائران هستند.

معاون عمرانی استاندار ایلام تصریح کرد: با توجه به ظرفیت محدود ورودی زوار از طرف کشور عراق و گرمای هوا در اربعین امسال ممکن است برای مدیریت ازدحام جمعیت در مرز، زوار پیش از رسیدن به مهران در شهرستان های مسیر اربعین اسکان داده شوند.

هژبری گفت: تجهیز اماکن مورد نظر به وسایل سرمایشی و ایجاد سرویس های بهداشتی دارای اهمیت زیادی است و 5 فضای آموزشی، 4 فضای ورزشی، 3 فضای مذهبی و یک اردوگاه با ظرفیت اسکان 5 هزار نفر در شهرستان چرداول مهیای پذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| پیش بینی تردد 80 درصدی زائران از مرز مهران در اربعین

دروازه عتبات| پیش بینی تردد 80 درصدی زائران از مرز مهران در اربعین